Новий PEUGEOT 508SW: руйнуючи стереотипи!

Всього через кілька місяців після прем’єри нового седана, французька марка представляє нове покоління PEUGEOT 508 SW. Натхненний витонченою формою стріл, новий PEUGEOT 508 SW заново переосмислює всі дизайнерські акценти в високо конкурентному сегменті ринку автомобілів D-класу. Візуально низький спортивний кузов надає автомобілю
різкості, але зберігається ідеальний баланс між елегантністю і практичністю: просторий пасажирський салон і легкий доступ до великого багажника. Невеликий радіус повороту дозволить відчувати себе впевнено на будь-яких дорогах – як в місті, так і на магістральних дорогах. Він також оснащений новітнім поколінням PEUGEOT i-Cockpit® – технологічність кожної деталі закладена в ДНК бренду. Потужний, безпечний і комфортний – PEUGEOT 508 SW забезпечить яскраві відчуття від водіння.
Новинка Марки буде офіційно представлена ​​на автосалоні в Парижі 2018 року, а європейські продажі почнуться з січня 2019 року.

“Після радикального купе-седана в стилі «фастбек» ми представляємо універсал. І він такий же вражаючий. Новий PEUGEOT 508 SW – це яскравий приклад трансформацію бренду і прекрасне доповнення модельного ряду. Від дизайну ліній кузова не відірвати очей, а функціональність вражає. Ми прагнемо зробити PEUGEOT провідним брендом преміум-класу.” Жан-Філіп Імпарато, PEUGEOT CEO

Сегмент переважаючих універсалів
Обсяг продажів автомобілів D-класу в Європі перевищує 1 400 000 штук на рік. За останні десять років в цій категорії лідирували універсали, незважаючи на постійне зростання пропозицій на ринку, особливо в сегменті кросоверів. Для довідки, в Європі кожен третій автомобіль D-класу – універсал.
D-клас включає в себе традиційні автомобілі з великим вантажним відсіком (більшість з них під лейблом великих виробників), а також преміум-пропозиції, де поєднуються просунутий дизайн і практичність.
Завдання PEUGEOT гранично ясна: створити об’єкт бажання, зламати усталені дизайнерські шаблони і дати рельєфну і сучасну форму, притаманну на сьогоднішній день преміальним маркам.

Дивовижний дизайн
“Новий PEUGEOT 508 SW створювався паралельно з седаном і отримав всі його якісні особливості. Відмінність моделі в його спортивності і дизайні, які абсолютно нетипові для даного сегмента. PEUGEOT 508 SW – це втілення амбіцій і бажань.” Жиль Відаль, директор по дизайну PEUGEOT

Починаючи з PEUGEOT 504, створеного п’ятдесят років тому, Марка завжди розробляла універсали на базі візуальних рис седанів. Це чітко видно і в новому PEUGEOT 508 SW – характерний стиль і динаміка, досягнута за рахунок поновлення пропорцій.
Завдяки функціональним рейлингам, спроектованим в відповідно до загального дизайну автомобіля, універсал майже такий же низький, як і седан – всього 1,42 м. Це майже на 6 см менше, ніж в попередньому поколінні. За рахунок модифікацій вдалося досягти оптимальної аеродинаміки і достатньої висоти ззаду, що відповідає стандартам сегмента.
Його довжина становить 4,78 м – всього на 3 см більше, ніж седан і на 5 см менше, в порівнянні з минулим поколінням. У нового PEUGEOT 508 SW гладкі, плавні лінії і низький дах.
Передня частина автомобіля вражає також, як і в седані. Агресивний дизайн створюють Full LED фари і вертикальна решітка радіатора PEUGEOT 508 зі знаменитим левом і цифрами 508 на передній кромці капота.

Чорна горизонтальна смуга, обрамлена тривимірними задніми ліхтарями, надає ще більше сили і сучасності образу. Завдяки автоматичного регулювання інтенсивності світла габаритних вогнів, фірмові «кігті» буде видно в будь-який час доби. Хромована подвійна вихлопна труба підкреслює спортивний дизайн універсалу.

Доступ до багажного відсіку здійснюється через задні двері, яка може бути оснащена автоматичною системою підняття. Невелика висота і широкий отвір (на 6 см нижче універсалу і всього 63,5 см від землі) дозволяє з легкістю помістити навіть важкі предмети. Обсяг багажника становить 530 літрів, що трохи менше попередника – 560 літрів. Він лаконічний в дизайні і максимально функціональний.

Поріг багажника отримав накладку з нержавіючої сталі для полегшення завантаження. Комплектація GT включає в себе алюмінієві підлогові рейки і сітку для фіксації дрібної поклажі.
Модульність важлива для практичного універсала. Новий PEUGEOT 508 SW оснащений складним заднім рядом в пропорції 2 / 3-1 / 3 з функцією Magic Flat. За допомогою цієї функції сидіння можуть бути миттєво складені вдвічі. В результаті виходить практично плоский підлогу із загальною місткістю 1780 літрів.

Бічна лінія кузова виглядає тонше за рахунок безрамкових дверей, забезпечуючи при цьому і знижену площа скління. Точна підгонка деталей зменшила зазори, колеса відрегульовані так, щоб повністю заповнити колісні арки, антена даху була видалена.

Незрівнянний салон, посилений концепцією PEUGEOT i-Cockpit®
Як і новий седан Peugeot 508, версія SW оснащена останнім поколінням концепції організації простору водія PEUGEOT i-Cockpit®.
Увага до деталей, точність складання і вибір матеріалів – все це дає водієві Peugeot 508 SW відчуття високої технологічності, де кожен елемент зроблений зі смаком.
Основними компонентами є:
– компактне шкіряне рульове колесо (перфоровані на GT Line і GT);
– автоматична коробка передач з механічним режимом перемикання, навколо куліси розташувалися відсіки для дрібної поклажі;
– в обробці приладової панелі, центральній консолі і дверних панелей використовується вуглецеве волокно або натуральне дерево (сірий дуб на GT Line / GT і Zebrano тільки на версії GT);
– сатинові хромовані вставки на рульовому колесі, дверних картах, вентиляційні отвори, а також на семи тумблерах і навколо центрального сенсорного екрану;
– Флокірована тканинне покриття на внутрішній стороні кишень для зберігання в дверях і в бардачку (для версій GT Line і GT).


Велику увагу приділено розташуванню і розмірам різних відсіків для зберігання речей. Наприклад, дві 1,5-літрові пляшки можна помістити в охолоджуваному бардачку, 1,0-літрову пляшку – в дверних картах і дві пляшки ємністю 0,5 л у відсіку під центральним підлокітником. Завдяки розумному розташуванню важеля трансмісії на поличці перед ним поміститься смартфон будь-якого розміру.

Пасажири на передньому сидінні можуть зануритися в ергономічні сидіння (з етикеткою AGR) і насолодитися п’ятьма програмами точкового масажу. Також для обробки салону пропонується широкий спектр матеріалів, таких як Alcantara® або шкіра Nappa. Остання пропонується в двох кольорах: чорний або темно-червоний (іменований Sellier).

Задні пасажирські сидіння можна опустити до 27 °, що дає додатковий комфорт. Також під час поїздки можна насолоджуватися панорамним скляним дахом. Широкий дверний отвір і безкаркасні двері дозволяє легко потрапити всередину салону. Що стосується освітлення в салоні, то вбудовані в панель даху окремі світлові індикатори – світлодіодні з сенсорним управлінням.

За розробку аудіосистеми класу hi-fi відповідала компанія FOCAL®, давній партнер французької марки. Завдяки 10 динаміків з ексклюзивною технологією FOCAL®, система забезпечує чистий, тонкий звук по всьому салону автомобіля. Динаміки оброблені металевими гратами, розташованими на чотирьох дверях.

Інтер’єр нового PEUGEOT 508 SW, як і екстер’єр, відображає стандарти якості Марки і демонструє перевагу у багатьох аспектах комфорту і безпеки автомобіля.

Найвища безпеку завдяки значному набору технологій допомоги водієві

Новий PEUGEOT 508 SW пропонує широкий спектр систем активної безпеки, які відповідають суворим критеріям EuroNCAP. Перелік нових функцій в порівнянні з іншими моделями PEUGEOT:
– система нічного бачення, перша в сегменті. Складається з інфрачервоної камери для виявлення живих істот перед автомобілем у нічний час або в умовах низької видимості. Система забезпечує виявлення об’єктів на відстані до 200 м, за межами дальності світла, з центральним дисплеєм інфрачервоного бачення, який проектується на лобове скло;
– Адаптивний круїз-контроль з системою Stop & Go і автоматичною трансмісією EAT8 з регульованою дистанцією відстані між автомобілями. Автоматичний запуск автомобіля відбувається після зупинки більше 3 с. В іншому випадку функція повторно запускається натисканням педалі акселератора. Функція працює зі швидкості від 0 км / год;
– Асистент утримання руху в смузі з вибором смуги водієм (пов’язана з ACC Stop & Go);
– Full Park Assist з функцією контролю периметра Flank Guard (тільки з автоматичною коробкою передач EAT8). Система автоматично управляє напрямком руху, прискоренням і гальмуванням, щоб запарковаться і покинути місце парковки;
– Full LED фари головного світла з EVS (статичне освітлення поворотів);
– Постійно діюча система ARS (адаптивна заднє підсвічування).
На додаток до цих функцій, у нового PEUGEOT 508 SW є і безліч інших допоміжних засобів:
– Новітня система активного гальмування Active Safety Brake (виявляє пішоходів і велосипедистів вдень і вночі на швидкості від 5 км / год до 140 км / ч) і попереджає про небезпеку зіткнення;
– Активна система утримання в смузі (включаючи узбіччя доріг) з корекцією курсу з 65 км / год;
– Попередження водія про його втоми протягом тривалих періодів водіння зі швидкістю вище 65 км / ч на основі аналізу мікрорухів рульового колеса;
– Автоматичне управління фарами;
– Розпізнавання знаків обмеження швидкості руху
– Розширене розпізнавання дорожніх знаків (знак «Стоп» і знаки, що забороняють рух)
– Система моніторингу сліпих зон (з корекцією курсу). Ця функція доступна з 12 км / ч.
Новий PEUGEOT 508 SW також вражає списком штатного мультимедійного обладнання:
– 3D-навігація;
– Mirror Screen, сумісний з протоколами Mirrorlink®, Android Auto ™ і Apple Carplay ™
– Індукційна зарядка для смартфонів (для пристроїв, сумісних зі стандартом Qi),
– 4 USB порту: 2 спереду біля важеля КПП і 2 в задній частині центральної консолі для пасажирів другого ряду;
– та ін.

Унікальний інтуїтивний досвід водіння
В PEUGEOT відчуття від водіння стоять на першому місці і є невід’ємною частиною ДНК бренду. Новий PEUGEOT 508 SW – уособлення кращих технологій PSA Group, таких як:
– Платформа EMP2 – зниження ваги (в середньому на 70 кг менше, ніж минуле покоління) з метою зниження витрати палива, підвищення пасивної безпеки і продуктивності;
– Новий метод зварювання кузова, посилений використанням 24 м структурного клею, що забезпечує більшу жорсткість і гарантію кращої міцності;
– Установка демпфірованного кріплення двигуна для оптимальної амортизації підвіски;
– Адаптація многоричажной підвіски задньої осі, пов’язаної з активною підвіскою з регульованим демпфуванням, стандартно для виконання GT;
– Нова восьмиступінчастою автоматична коробка передач EAT8 з електроприводом важеля перемикання.
Новий PEUGEOT 508 SW оснащений двигунами PureTech і BlueHDi нового покоління (з розширеною технологією SCR).

На базі двигуна 1,6 PureTech розроблені два нових бензинових варіанту:
– PureTech 180 S & S EAT8;
– PureTech 225 S & S EAT8.

Чотири дизельні двигуни доступні на базі моторів BlueHDi 1,5 л і 2,0 л:
– BlueHDi 130 S & S BVM6;
– BlueHDi 130 S & S EAT8;
– BlueHDi 160 S & S EAT8;
– BlueHDi 180 S & S EAT8.

Всі ці двигуни вже сертифіковані за стандартами Euro6.d temp (відповідно до Євро-6), які вступлять в силу з січня 2020 року, і обмеження стосуватимуться, зокрема, викидів оксидів азоту. Значення CO2 автомобіля є кращими в класі; вони враховують нові технічні положення процедури ВПІМ, які спрямовані на узгодження рівнів споживання, схвалених випробуваннями.

У режимі ECO сімейство двигунів PureTech, в зв’язці з коробкою передач EAT8, автоматично перемикається в режим вільного ходу. Ця функція доступна з 25 до 130 км / год, коли дозволяють умови. Режим активується, якщо немає сигналу на педалі акселератора і повністю зрозумілий для водія. Він зменшує внутрішнє тертя в коробці передач і знижує витрату палива приблизно на 3%.

У другій половині 2019 року асортимент буде доповнений ефективним гібридним двигуном внутрішнього згоряння з розширеним діапазоном ZEV 50 км (цикл WLTP). Батареї будуть розташовані під другим рядом крісел, щоб зберегти місткий багажник.

Як і седан, новий PEUGEOT 508 SW буде випускатися на заводі в Мюлузе і з підтверджуючим знаком якості з Origine France Garantie.

Він буде представлений на наступному Паризькому автосалоні. У Європі новинка з’явиться з січня 2019 року, а на міжнародних ринках – у другій половині року.