NEW 5008 стартує!

Вже оголошені ціни на найочікуваніший кросовер Peugeot 5008! Peugeot 5008 – передньопривідний кросовер, дебют якого відбувся на автосалоні в Парижі восени 2016 року. Продажі стартували навесні 2017 і тепер цей автомобіль доступний до замовлення в Україні.

Цей автомобіль має кардинально переосмисленний дизайн. Зовні Peugeot 5008 змінився до невпізнання, якщо порівнювати з попередником. Округлі і хвилясті лінії в дизайні екстер’єру поступилися місцем прямим і чітким, а силует став агресивнішим і впевненим. Передок оформлений з невеликими увігнутими фальшрадиаторними гратами, “суворим” поглядом передньої оптики і трьома окремими смужками на кожному із задніх ліхтарів.

Пластикові накладки по низу кузова тут відмінно сусідять з декоративними хромованими вставками. Виграшно виглядає 5008 і в двокольоровому забарвленні кузова з темним дахом.

Салон в Peugeot 5008 не тільки новий, але і скроєний згідно з новою концепцією бренду i-Cockpit. Її можна вважати розвитком колишнього стилістичного напряму, коли інтер’єр немов проектувався навколо головної людини в машині – водія. В новому Peugeot 5008 він також відчуває себе в центрі уваги. Високий центральний тунель злегка відділяє його від пасажира, а центральна консоль розгорнута вліво. Стильні тумблери трансформувалися в не менш стильні клавіші.

А ось цифрових технологій стало більше. В оснащення нового 5008 може входить повністю цифрова приладова панель діагоналлю 12.3 дюйма, сенсорний екран мультимедійної системи на 8 дюймів і джойстик-селектор автоматичної коробки передач.

У ще збільшеному салоні як і раніше можуть розміститися до 7 пасажирів. Третій ряд – це два окремих сидіння, які складаються врівень з підлогою. Таким чином, обсяг багажника може варіюватися. Цікавим аксесуаром можуть стати фірмові електросамокат або навіть велосипед, які складаються, займаючи мінімум місця, і можуть підзаряджатися тут же, в багажнику.

В якості трансмісії виступає 6-ступінчастий “автомат”. Збільшений дорожній просвіт та система Advanced Grip Control з декількома режимами роботи полегшує водієві життя в русі по різних покриттях поза асфальтом.