НОВИЙ 308 5-дв. хетчбек

Познайомтеся з новим Peugeot 308, визнаним “Автомобілем року – 2014” в Європі який йому присвоїло журі з 58 журналістів, які представляють 22 європейські країни!

Титул “Автомобіль року – 2014” став найпрестижнішою нагородою для нового PEUGEOT 308, який окрім цього титулу, був удостоєний наступних нагород:

• Нагорода журналу “Fleet World” в номінації “Кращий новий автомобіль”;

• Нагорода на Міжнародному автомобільному фестивалі в категорії “Найкрасивіший інтер’єр року”;

• Премія “Екологічний автомобіль – 2014”;

• Автомобіль року – 2014 за версією “Swiss Car of the Year”;

• “Кращий компактний автомобіль 2014 року” від французького журналу “Автомобіль” (“L’Automobile”).

Екстер’єр

“Простота – найвища вишуканість”: у новому Peugeot 308 ці знамениті слова Леонардо да Вінчі повністю знайшли своє втілення.

Необтяжені надмірностями оформлення, техніка і елегантність створюють свіжий образ цього автомобіля, в якому продумана кожна деталь.

Бездоганний дизайн

Витончене, гармонійне оформлення нового Peugeot 308 є підтвердженням особливої елегантності цього автомобіля.

Точні, спортивні, стрімкі нотки в оформленні кузова нового Peugeot 308 з першого погляду справляють враження, що перед вами автомобіль з оптимізованою масою кузова, в якому видно традиційні ознаки міцного спортивного автомобіля: широкі шини, привабливі легкосплавні диски, що доповнюють оформлення кузовних елементів, хромована радіаторна решітка і пірамідоподібна задня частина.

Неперевершена якість

Кожен вузол, поверхня і деталь нового Peugeot 308 були ретельно спроектовані.

Починаючи з ранніх етапів проектування, особлива увага приділялася всім зазорам і кутам. Передні і задні прилади освітлення, а також оздоблення салону гармоніюють зі світлодіодними покажчиками повороту в бічних дзеркалах заднього виду, завдяки чому кожна частина автомобіля виглядає збалансовано і гармонійно. Крім того, хромована решітка радіатора і горизонтальна лінія нижньої частини задніх дверей, що переходить в задній бампер, підкреслюють елегантність нового Peugeot 308.

Прилади освітлення
Для нового Peugeot 308 передбачені сучасні високотехнологічні прилади освітлення.
У витончено оформлених фарах, що нагадують очі кішки, увагу привертають обідки світлодіодних денних ходових вогнів, які надають особливий образ цьому автомобілю.
Задні ліхтарі також елегантно оформлені. У кожному з них чітко видно три світлодіодні кігті, які переливаються. Таке рішення покликане віддати данину першим моделям купе і кабріолетів серії 504.

Інтер'єр

В оформленні інтер’єру салону нового Peugeot 308 естетична досконалість поєднується із зручними органами управління. Просте, але надзвичайно функціональне компонування забезпечує практично ідеальну ергономіку. Подорожувати в новому Peugeot 308 – справжнє задоволення!

Неперевершена якість

Кожна деталь в салоні автомобіля ідеально вписується в організацію місця водія: видно дуже мало кнопок, сенсорний екран є високотехнологічною частиною передньої панелі, а органи регулювання звуку аудіосистеми відображають його висококласний характер. Комбінація приладів, вписана в корпус з м’яким пластиковим покриттям, і матові хромовані і глянцево-чорні декоративні вставки є підтвердженням прискіпливого ставлення до деталей.

Панорамний дах

Скляний панорамний дах Cielo (пропонується в якості опції у комплектаціях Active Allure) забезпечить покращене освітлення і допоможе створити більш комфортну атмосферу в салоні. У сонячну погоду від палючих променів сонця водія і пасажирів захистить новаторська перфорована шторка, яка затримує 95% променів.

Сенсорний екран

У салоні нового Peugeot 308 в передню панель вбудований планшет з великим сенсорним екраном з діагоналлю 24,6 см (9,7 дюйма), поверхня якого звернена в бік водія. Він забезпечує швидкий доступ до всіх функцій. Завдяки сенсорному управлінню і можливості швидкого переходу до певних режимів, користуватися ним надзвичайно просто і зручно.

Кермо зменшеного діаметру

На новому Peugeot 308 передбачено рульове колесо зменшеного діаметру, яке так і запрошує вас в дорогу. Завдяки зменшеному розміру колеса, вдалося зробити рулювання більш простим, а задоволення від водіння – більш яскравим. Починаючи з рівня комплектації Active, кермо обтягнуте м’якою шкірою, прошитою контрастною ниткою.

Комбінація приладів

Особливу увагу при проектуванні було приділено комбінації приладів. Високотехнологічність поєднується в ній з елегантністю дорогого хронометра. При запуску двигуна тонкі стрілки роблять півкола по циферблатах приладів, обертаючись в різні боки, а підсвічування притягує увагу. Завдяки тому, що комбінація приладів розташована на рівні очей водія, йому не доведеться повністю відволікатися від дороги, щоб зчитати інформацію. У цьому зручність і гарантія безпеки.

Багажник

Новий Peugeot 308 володіє одним з найбільш містких багажників в класі. Він дуже практичний і просторий, має форму паралелепіпеда. З піднятими спинками задніх сидінь його об’єм становить 420 дм³ за нормативами VDA, а якщо спинки скласти, то його об’єм збільшиться до 1228 дм³!

Варіанти оздоблення

У різних варіантах комплектації автомобіля на ваш вибір пропонуються різні типи оббивки: тканина, комбінована тканина і алькантара, шкіра. Залежно від обраної оббивки вам будуть запропоновані різні види декоративних вставок в салоні: алюмінієві, глянцево-чорні, матовий хром, шкіра.

i-Cockpit

На борту нового Peugeot 308 водій знаходиться у серці справжньої кабіни пілота: надзвичайно новаторська і надзвичайно зручна організація простору, що отримала назву Peugeot i-Cockpit.

На XXIX Міжнародному автомобільному автосалоні Peugeot i-Cockpit був названий «Найкрасивішим оформленням інтер’єру – 2013». Таке компонування водійського місця і передньої панелі відповідає цілому переліку технічних нормативів, включаючи спортивне кермо зменшеного діаметру і комбінацію приладів розташовану поверх рульового колеса на рівні очей водія.

У салоні відразу привертає увагу великий сенсорний екран діагоналлю 24,6 см (9,7 дюйма), поверхня якого звернена в бік водія. Він забезпечує йому простий і зручний доступ до управління бортовими системами і додатками.

Динаміка та комфорт

Витрата палива та вміст CO2

Новий Peugeot 308, маса якого в новому поколінні була зменшена на 140 кг, комплектується ефективними силовими агрегатами.

У моторній гамі представлено два бензинових і один дизельний двигун.

1,6-літровий бензиновий двигун (115 к. с.)

Бензиновий двигун потужністю 115 к. с. комплектується п’ятиступеневою механічною коробкою передач. З таким двигуном автомобіль здатний розганятися до 100 км/год за 10,9 секунд. Середня витрата палива становить 6,6 л / 100 км.

1,6-літровий бензиновий двигун (150 к. с.)

Турбований бензиновий двигун розвиває максимальну потужність в 150 к. с. і комплектується новітньою шестиступеневою автоматичною коробкою передач. Розгін до 100 км/год займає 8,5 секунд. Середня витрата палива становить 6,5 л/100 км.

1,6-літровий дизельний двигун (92 к. с.)

Дизельний двигун потужністю 92 к. с. серії HDi демонструє значний крутний момент в 230 Н•м при 1750 об/хв. Комплектується п’ятиступеневою механічною коробкою передач. Розгін до 100 км/год займає 11,3 секунди, а середня витрата палива становить лише 4,5 л/100 км.

Технологія HDi поєднана з ефективною системою контролю викидів – сажовим фільтром. Як система, яка самоочищається, вона переробляє газ, який утворюється в результаті згорання дизельного палива в двигуні. Фільтр забезпечує скорочення викидів твердих частинок вихлопу дизельного двигуна, зменшуючи їх до значного рівня (0,004 г/км). Така технологія робить дизельні двигуни екологічно безпечними.

Шести ступенева автоматична коробка передач

Шести ступенева автоматична коробка передач сконструйована таким чином, щоб мінімізувати кількість CO2 у відпрацьованих газах, одночасно забезпечуючи плавне перемикання передач і відмінну динаміку руху.

СИСТЕМА ДОПОМОГИ ПРИ ПОЧАТКУ РУХУ HILL ASSIST І ЕЛЕКТРИЧНЕ СТОЯНОЧНЕ ГАЛЬМО

Завдяки системі допомоги при початку руху Hill Assisti ви зможете безпечно рушати в гору. Система буде утримувати гальмо протягом 2 секунд, щоб ви встигли перемістити ногу з педалі гальма на педаль газу.

Електричне стояночне гальмо автоматично задіюється, коли двигун глушиться, і знімається, як тільки він знову запущений.

ЕЛЕКТРО-ГІДРАВЛІЧНИЙ ПІДСИЛЮВАЧ КЕРМА

На новому Peugeot 308 передбачений електро-гідравлічний підсилювач рульового управління, який забезпечує легкість і точність керування автомобілем як на трасі, так і при маневруванні в міських умовах.

СИСТЕМА БЕЗКЛЮЧОВОГО ДОСТУПУ І ПУСКУ ДВИГУНА

Для того, щоб відкрити автомобіль і завести двигун, замість традиційного ключа, на новому Peugeot 308 передбачена система з електронним ключем, який працює в радіодіапазоні. Для того, щоб запустити або заглушити двигун досить натиснути на кнопку “Старт-Стоп”. Вийшовши з машини, просто піднесіть радіоключ до дверної ручки і автомобіль закриється (попередньо перевіривши, що в салоні немає пасажирів).

ЕФЕКТИВНІСТЬ КОНСТРУКЦІЇ

Завдяки зменшеним габаритам новий Peugeot 308 став легше. Так він на 47 мм нижчий, на 23 мм коротший і на 10 мм вужчий, ніж його попередник. Зниженню маси автомобіля також сприяє застосування високоточної лазерної зварки. Крім того, масу автомобіля вдалося зменшити на 70 кг завдяки застосуванню досконалої нової платформи EMP2.

ЕФЕКТИВНІСТЬ ВУЗЛІВ І АГРЕГАТІВ

Вузли та агрегати нового Peugeot 308 сконструйовані таким чином, щоб зменшити загальну масу автомобіля. Нова ходова частина має зменшену масу завдяки повному стабілізатору поперечної стійкості і використанню алюмінієвих деталей.

Навіть гальмівна система була спроектована з розрахунком на зменшення загальної маси автомобіля.

ДИНАМІКА РУХУ

Новітні конструкційні рішення покращують експлуатаційні характеристики і динаміку

Ще на ранніх етапах проектування було задумано зробити новий Peugeot 308 динамічним автомобілем з помірною витратою палива. Так маса Peugeot 308 нового покоління була істотно зменшена, щоб знизити споживання палива і зменшити кількість CO2 у відпрацьованих газах, при цьому поліпшивши керованість. Для зменшення загальної маси автомобіля були застосовані полегшені матеріали і технічні вузли. Автомобіль вийшов компактним, демонструє відмінну аеродинаміку.

БЕЗПЕКА

На новому Peugeot 308 застосовані новітні досягнення конструкторів Peugeot, щоб забезпечити бездоганну керованість в повній безпеці.

ПАКЕТ “ДОПОМОГА ВОДІЄВІ”

Новий Peugeot 308 може бути укомплектований новітніми засобами безпеки, об’єднаними в пакет “Допомога водієві”. Він включає адаптивний круїз-контроль, систему попередження про зіткнення і систему екстреного гальмування при зіткненні. Ці пристрої функціонують за допомогою радара, встановленого в нижній частині переднього бампера.

Адаптивний круїз-контроль автоматично зменшує запрограмовану швидкість за допомогою гальмування двигуном, якщо ви наближаєтеся до автомобіля, який рухається з меншою швидкістю. У разі якщо різниця між швидкістю вашого автомобіля і транспортного засобу, що рухається попереду, занадто велика, система попередження подасть вам сигнал почати гальмування, щоб збільшити дистанцію. Якщо зіткнення неминуче, автоматично буде задіяна система екстреного гальмування, яка зменшить швидкість максимум на 20 км/год, щоб уникнути зіткнення або зменшити наслідки.

Дані технічні засоби при будь-яких умовах не звільняють водія від керування автомобілем.

ВІДЕОКАМЕРА ЗАДНЬОГО ВИДУ

Встановивши над номерним знаком на задніх дверях мініатюрну відеокамеру, ви зможете бачити те, що відбувається позаду автомобіля. Пристрій автоматично задіюється при включені задньої передачі. Відеосигнал подається на сенсорний екран на передній панелі. Кольорові напрямляючі на зображення дозволять вам визначати відстань до предметів. Під час маневрування заднім ходом буде лунати звуковий сигнал, який допоможе водієві орієнтуватися.

СИСТЕМА МОНІТОРИНГУ “СЛІПИХ ЗОН” ЗОН І СИСТЕМА АВТОМАТИЧНОГО ПАРКУВАННЯ

Завдяки чотирьом датчикам, розміщеним на передньому і задньому бамперах, система моніторингу “сліпих зон” у всіх поїздках буде інформувати водія про присутність іншого транспортного засобу в недоступній для огляду зоні. У разі його появи зліва чи справа у відповідному бічному дзеркалі загориться світлодіодний сигнал.

Система автоматичного паркування працює за допомогою тих же датчиків, які застосовуються в системі моніторингу “сліпих зон” зон. Дана система дозволить вам з легкістю поставити автомобіль на стоянку. Після того, як місце для парковки було знайдено, буде задіяна автоматизована система рулювання, а водієві залишиться тільки пригальмовувати і видавлювати зчеплення при необхідності. Під час маневрів система подає водієві аудіовізуальні сигнали, щоб забезпечити безпечний заїзд та виїзд зі стоянки.

СИЛОВИЙ КАРКАС

Незважаючи на зменшену масу в конструкції нового Peugeot 308 передбачений надзвичайно міцний силовий каркас, а також зони запрограмованої деформації. Вони дозволять зменшити можливі травми водія і пасажирів в салоні.