2008 кросовер

ЕКСТЕР'ЄР

 

НАДЗВИЧАЙНО ПРИВАБЛИВИЙ SUV

f6058a27bfddd4b14b2761a61285e6f3ff665242

Його дизайн має всі характерні риси сегмента кросоверів, автомобіль випромінює надзвичайну силу та стійкість. Розширені колісні аркиi, вертикальна решітка радіатора, захисні накладки на кузовіi а також дах, який хвилею простирається під рейлінгами, спеціальні вставки над задніми дверима та спойлер – все це робить свій внесок у вишуканий дизайн.

12977276_1002287843139879_4907839845050352562_o

 

Новий кросовер PEUGEOT 2008 змусить вас вирушити на пошуки пригод.

Кожна деталь підтверджує його готовність впоратися із будь-якими перепонами, незалежно від того, якою дорогою ви прокладете свій маршрут.
Високий кліренс, водонепроникні ущільнювачі, рейлінги на даху, захисні накладки над задніми дверима, а також спойлер свідчать про його бойову натуру.

 

ІНТЕР'ЄР


PEUGEOT i-Cockpit

Peugeot_SUV2008_Layout1-2

PEUGEOT i-Cockpit подарує вам надзвичайні відчуття від кермування.
Лаконічний дизайн інтер’єру дозволить не відволікатись від дороги і залишатись максимально сконцентрованим, що перетворить будь-яку поїздку у справжнє задоволення.
Завдяки компактному керму вам більше не доведеться високо підіймати руки та робити широкі рухи ними, як це зазвичай відбувається при традиційному розмірі керма. Тому ви зможете спритніше маневрувати, залишаючись повністю розслабленим.

Вам більше ніколи не доведеться відводити погляд від дороги. На панелі приладів, яка знаходиться на рівні очей та має приємну блакитну світлодіодну підсвітку, розміщується вся важлива інформація для більш безпечного та приємного процесу кермування.
Ви можете керувати усіма системами автомобілю за допомогою 7-дюймового сенсорного екрану.


ВИСОКОТЕХНОЛОГІЧНА ВИШУКАНІСТЬ

Вперше в сегменті компактних кросоверів оздоблення салону продумане до найменших деталей та виконане із високоякісних матеріалів, неймовірно приємних на дотик.

Внутрішнє освітлення було створене із особливою ретельністю.
Всередині PEUGEOT 2008 багато зовнішнього світла завдяки великому простору, що досягається за рахунок великої площі скляних поверхонь. Панель інструментів над кермом має високотехнологічну LED-підсвітку. Дах доступний у двох варіантах: панорамний скляний дах із світловодним оздобленнямi або дах з лазерним прорізами на стелі, завдяки яким забеспечується “об’ємне” підсвячування салону.

 

ВИСОКОТЕХНОЛОГІЧНИЙ КРОСОВЕР


ДВИГУНИ ТА КОРОБКА ПЕРЕДАЧ EAT6

Новий кросовер PEUGEOT 2008 пропонує вам турбований бензиновий двигун PureTech, який в 2016 році отримав нагороду “Engine of the year”. Двигун працює на пальному стандарту Євро 6 і має високу продуктивність та низькі експлуатаційні витрати. У порівнянні з попередніми моделями двигун став легшим та більш компактним, а так – його продуктивність зросла. Версія 1.2 л PureTech 110 к.с. S&S оснащена автоматичною шестиступеневою коробкою EAT6 для швидкого та плавного перемикання передач.

New_Peugeot_2008_PureTech[1]

 


 

ДВИГУНИ PureTech

13346732_1035998646435465_1896567366189597842_n

Новітній 3-циліндровий двигун пропонує безкомпромісну ефективність: модульний та компактний агрегат поєднує в собі надзвичайну якість та виняткову продуктивність. Такий двигун гарантує небувале задоволення від кермування автомобілем, навіть при дуже низьких оборотах він пропонує першокласний низький крутний момент. Таким чином, без будь-яких втрат з точки зору потужності або отримуваного задоволення, цей технологічний прорив забезпечує скорочення витрати пального і викидів CO2 на 25%.

Турбо-двигун PureTech об’ємом 1,2 л та потужністю 110 л.с. S&S агрегується автоматичною трансмісією EAT6 та демонструє показник викидів CO2 на рівні всього 121 г/км, що робить даний двигун еталоном у своєму сегменті.


 

АВТОМАТИЧНА КОРОБКА ПЕРЕДАЧ EAT6

New_Peugeot_2008_EAT6[1]

Кросовер PEUGEOT 2008 обладнаний 6-ступеневою автоматичною коробкою передач EAT6 для версії з двигуном PureTech об’ємом 1,2 л та потужністю 110 к.с. та системою S&S, що дозволило оптимізувати рівень витрати пального при видатних динамічних характеристиках автомобіля. Технологія Quickshift робить процес перемикання передач швидким та плавним.

У той же час, його потужність (енергоефективність) практично дорівнює показникам версії з механічною коробкою передач, завдяки зниженню внутрішнього тертя і додаванню перетворювачів/нейтралізаторів, які замикають кожен раз, коли потрібно уникнути просковзування.

Різниця у кількості викидів шкідливих речовим між даною версією та версією з механічною трансмісією була знижена до 7 г/км (при комплектуванні резиною, що відповідає стандартам ISO), це робить дану версію винятковою з точки зору показників витрати палива та отримуваного задоволення від кермування.


СИСТЕМА STOP & START

Peugeot_SUV2008_Layout4-5

 

Швидка, ефективна та тиха технологія Stop & Start переводить двигун у “режим очікування”, коли автомобіль зупиняється. Як результат – покращений контроль над витратою пального та зниження викидів CO2.

Коли відпускається педаль тормозу, робота двигуна відновлюється миттєво, без звуку та вібрацій.


 

GRIP CONTROL

Наявність технології Grip Control означає, що PEUGEOT 2008 здатний пристосовуватися до будь-яких дорожніх умов, дозволяючи вам відкривати нові горизонти… Універсальний та чутливий Grip Control оптимізує силу зчеплення залежно від типу місцевості, коригуючи роботу передніх коліс за допомогою системи динамічної стабілізації (ESP). Система доступна для автомобілів з двигунами потужністю від 100 к.с. з механічною та автоматичною трансмісіями. Автомобілі з системою Grip Control комплектуються зимовою резиною 16″ та 17″ Mud & Snow.

Peugeot_SUV2008_Layout15-3-2

Grip Control пропонує 5 режимів кермування, перемикання відбувається за допомогою спеціального важелю на центральній консолі:
– Стандарт
– Сніг, зима
– Бруд, болото
– Пісок
– ESP Off (вимкнення ESP)